Ir al contenido principal

Abril 74


La                      Mi                         Re
Companys, si sabeu on dorm la lluna blanca,
                       Sim
digueu-li que la vull 
                                 Mi              
però no puc anar a estimar-la, 
                         La
que encara hi ha combat. 

La                          Mi                    Re
Companys, si coneixeu el cau de la sirena,
                        Sim
allà enmig de la mar, 
                 Mi   
jo l'aniria a veure, 
                          La
però encara hi ha combat. 

Lam                        Mi              Do
I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
                      Sol 
porteu tots els meus cants
                         Lam 
i un ram de flors vermelles
   Fa                Mim 
a qui tant he estimat, 
     Mi             La
si guanyem el combat. 

La                        Mi                        Re
Companys, si enyoreu les primaveres lliures, 
                            Sim
amb vosaltres vull anar, 
                          Mi  
que per poder-les viure 
                     La
jo me n'he fet soldat. 

Lam                        Mi              Do
I si un trist atzar m'atura i caic a terra, 
                      Sol 
porteu tots els meus cants 
                         Lam
i un ram de flors vermelles 
   Fa                Mim
a qui tant he estimat, 
     Mi             La
quan guanyem el combat.